Hatályos: 2016. március 23-tól

Kérlek, mielőtt rendelésed feladod, olvasd el az alábbi szerződési feltételeket.

Adatkezelési tájékoztatónkat az ÁSZF szerves részeként, mellékleteként ide kattintva olvashatod. Jelen, rendelésekre vonatkozó ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató együtt képezi a webáruházra vonatkozó rendelések leadásához szükséges egységes ÁSZF elfogadását.

Megrendelésed jóváhagyásával és elküldésével, valamint annak a Tündérportéka Webáruház (továbbiakban Tündérportéka.hu, Tündérportéka vagy Tündérportéka Webáruház) által történő visszaigazolásával a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet alapján a Tündérportéka.hu vásárlója lesz. A webáruház üzemeltetője, mint Eladó, valamint Te, mint Vásárló között az alábbiakban részletezett feltételek alapján, távollévők közötti szerződés jön létre. 

A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) a www.tunderporteka.hu weboldalon Winklerné Vámosi Nóra egyéni vállalkozó (a továbbiakban Tündérportéka vagy Vámosi Nóra vagy Eladó) által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, a Tündérportéka és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.tunderporteka.hu weboldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni:

 

CÉGADATOK, elérhetőségek:

- a webáruház tulajdonosa, kapcsolattartó: Winklerné Vámosi Nóra egyéni vállalkozó

Székhely: 8060 Mór, Rákóczi Ferenc u. 41.

Nyilvántartási szám: 50389911

Adószám: 67545010-1-27

Bankszámlaszám: Winklerné Vámosi Nóra, OTP 11773360-60565093

Email cím: winklerne.nora@gmail.com

Telefon: 06/20/3472-993

Nyitvatartás: online folyamatosan

1) ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

a) A Tündérportéka Webáruházban megvásárolt minden egyes termék esetében a Tündérportéka Webáruház üzemeltetője az Eladó. b) A Tündérportéka Webáruházban szabadon lehet böngészni, a vásárlás regisztrációhoz kötött. A vásárlás, a regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A Megrendelő a megrendelés jóváhagyásával és elküldésével elfogadja jelen szerződési feltételeket, és magára nézve azt kötelező érvényűnek ismeri el. A regisztrációval a Megrendelő/Vevő meggyorsíthatja vásárlásait, egyedi akciókban részesülhet.

c) A Tündérportéka Webáruház az Interneten keresztül, elektronikus úton értékesíti termékeit a kiskereskedelmi forgalomban.

d) A termékek a Tündérportéka Webáruház internetes felületén, a www.tunderporteka.hu internetes címen elérhető Webáruházban tekinthetők és vásárolhatók meg.

e) Amennyiben a Vevő bármely személyes vagy technikai okból kifolyólag nem kívánja, vagy nem tudja rendelését az internetes felületen keresztül elküldeni, nem kíván regisztrálni a webshopba, kérheti az Eladó segítségét rendelésének  e-mailben történő feladásához. A megrendelésnek minden esetben írásosnak kell lennie, telefonon történő rendelés nem lehetséges. Rendelést leadni regisztráció nélkül is lehetséges: az Eladónak történő e-mail írásával, megadva a rendeléshez szükséges adatokat.

f) Az Eladó a cégadatoknál közölt telefonon rövid szöveges üzeneteket (SMS) nem fogad, és azokra nem reagál.

g) A szerződés magyar nyelven kerül megkötésre. Jelen szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formátumban, ráutaló magatartás alapján kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 

Adatkezelési nyilvántartásba vételi határozat száma:

NAIH-92453 (webáruházban történő vásárláshoz szükséges adatok begyűjtésére) és

NAIH-92454 (hírlevél küldésre).

Adatkezelésünkről, a kezelt adatok köréről, adattovábbításokról stb. bővebben az Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatsz.

 

2) REGISZTRÁCIÓ

FONTOS! 2022. SZEPTEMBER 1-TŐL az érvénybe lépő jogszabályváltozásnak megfelelően (új KATA törvény) webáruházamba csak magánszemély regisztrálhat, azaz teljesíteni és számlát írni csak adószám nélküli magánszemélyek részére tudok. Ha cégnév és adószám van feltüntetve pl. a megjegyzés mezőbe vagy máshova, azt nem tudom figyelembe venni, a megrendelés vagy törlésre kerül teljesítés nélkül, vagy Vevő elfogadja, hogy csak mint magánszemélynek tudok részére értékesíteni és számlát adni. A 2022. szeptember 1-je előtti vállalkozói/céges... azaz nem magánszemélyes regisztrációkat sem tudom a továbbiakban vállalkozói/céges regisztrációként kezelni, számukra sem tudok a továbbiakban adószámmal és nem magánszemélyes névvel ellátott számlát adni.

a) A Tündérportéka Webáruházban hagyományosan történő, kosárba tevős vásárlás megkezdéséhez és lebonyolításához a rendszer technikai háttere miatt regisztráció szükséges. A regisztrációhoz szükséges kötelező adatok: (vezeték- és keresztnév, e-mail cím, számlázási- és szállítási név, számlázási és szállítási név). Telefonszám megadása nem kötelező, de opcionális az esetleges egyeztetések miatt. Telefonszám és e-mail cím megadása Vaterafutár MPL futárszolgálattal való postázáshoz szükséges. A regisztrációval meggyorsíthatod vásárlásaidat. A regisztráció nem jár automatikusan hírlevél küldéssel. Hírlevélre való feliratkozásodat külön űrlapon kérheted.

b) A Webáruházba történő regisztráció ingyenes, és nem jár semmilyen vásárlási kötelezettséggel, a megadott adatokat a Tündérportéka.hu csak és kizárólag az online vásárlás lebonyolításához használja fel.

c) A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodó szervezet esetében a képviseletre jogosult, vagy arra felhatalmazott személy járhat el. A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor megszüntetheti.

d) A sikeres regisztráció után a Felhasználó a megadott jelszavával bármikor képes bejelentkezni a Webáruházba és ott Vevőként online módon vásárolni.

e) A regisztráció, és ezzel a Vevő adatainak törlése bármely, jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségen kérhető. Ilyen esetben az Eladó lehetőségeihez mérten haladéktalanul, de legkésőbb a hatályos jogszabályoknak megfelelő határidőn belül intézkedik az adatok törléséről.

f) FONTOS! A megrendelés, vásárlási lehetőség azonban nem kötött regisztrációhoz. A webáruházból regisztráció nélkül is lehet termékeket rendelni, Eladónak történő e-mail írásával (winklerne.nora (kukac) gmail.com), melyben Vevő feltünteti szállítási és számlázási adatait, a választott szállítási módot, valamint linkként vagy egyéb más egyértelmű módon (fényképként, vagy termék konkrét megnevezése) átküldi a megrendelni kívánt termékeket. Egyéb egyeztetéseket Eladó emailben folytatja Vevővel.

Ezt az opciót Vevő bármikor választhatja, ha nem kíván vagy nem tud technikai okokból kifolyólag a webáruházba regisztrálni. Más platformokon leadott rendelések esetén Vevő jelen ászf-et az adatkezelési szabályzattal együtt teljes mértékben elfogadja.

3) FELELŐSSÉG

a) A Vevőnek tekintettel kell lennie arra, hogy technikai okokból adódó rendszerhibák és kimaradások előfordulhatnak. Az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal a Webáruház korlátlan rendelkezésre állásáért.

b) Az Eladó felelősséget nem vállal a szállítási határidőkre vonatkozóan, de minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a megrendelést a lehető legrövidebb időn belül eljuttassa a Vevőhöz. Általában 2-3 munkanap a megrendelés rögzítését követően, ha adott termék van készleten, postai szállítási módra vonatkozóan.

c) Az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal azon weboldalak tartalmáért, amelyeket linkeken keresztül a Webáruház oldalairól el lehet érni.

d) Az Eladó nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

     I) Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.

     II) Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Tündérportéka Webáruház akadálytalan  működését és a vásárlást.

     III) Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

e) Az Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetett, vagy közvetlen kárért, ami a Tündérportéka Webáruházhoz való csatlakozás miatt a Vevőnél következett be.

f) Az Eladó nem felelős semmilyen vélt, vagy valós jövedelem, vagy haszon kieséséért, amely a Tündérportéka Webáruházban történt vásárlás bármilyen okból történő meghiúsulása miatt következik be.

g) Az Eladó nem vállal felelősséget arra az esetre, ha a Vevő a személyes adatait harmadik személy számára gondatlanságból, szándékoltan esetleg bűncselekmény érintettjeként harmadik fél számára átadja, illetve használatukat lehetővé teszi.

 

4) TERMÉKINFORMÁCIÓ

a) A Vevő a megvásárolható áruk jellemzőit a konkrét termék információs oldaláról tudhatja meg.

b) A termékekről megjelenő képek általában a tényleges árut ábrázolják, amennyiben ettől jelentős eltérés van, az a kép mellett feltüntetésre kerül.

c) A vételár mindig az adott termék mellett feltüntetett ár, bruttó ár, amely nem tartalmaz áfát az Eladó alanyi adómentessége révén. Eladó az ÁFA törvény XIII. fejezete alapján alanyi adómentes, ezért az általa értékesített termékeket áfa nem terheli.

A feltüntetett árak forintban értendők, nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, azok alapján az Eladó ajánlati kötöttsége nem áll be. Ezen árak nem tartalmazzák a szállítási költségeket. Ezek a költségek a megrendelés véglegesítése előtt a folyamatban a vevő számára láthatóak lesznek illetve megtalálhatóak lentebb az ÁSZF-ben is és a szállítási és fizetési feltételek aloldalon.

d) A konkrét vevői megrendelés nem automatikus, hanem manuális, kézi visszaigazolásán szereplő termék és szolgáltatás árak az Eladó részéről közvetlen árajánlati tételnek minősülnek, melyet a Vevő nem köteles elfogadni. Az Eladó közvetlen árajánlatára vonatkozóan a Vevő hallgatása az árajánlat elfogadásának minősül.

e) A Tündérportéka Webáruház rendszere által automatikusan kiküldött megrendelés visszaigazolás nem azonos az Eladó megrendelés visszaigazolásával, csupán a Vevő tájékoztatására szolgál, hogy a Webáruház rögzítette a megrendelést. Ez a tény a kiküldött üzenetben is feltüntetésre kerül.

 

5) MEGRENDELÉS

a) A Tündérportéka Webáruház kifejezetten "online áruház". A Vevő megrendelését az online felületen, vagy a winklerne.nora@gmail.com e-mail címen adhatja le. A rendelés menetének ismertetése:

~A megvásárolni kívánt terméket rakd a kosárba!

~Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válaszd a „Folytatom a vásárlást” gombot és tedd a kosárba a még megvásárolni kívánt terméket/termékeket. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, kattints a „Tovább a megrendeléshez" gombra. A kosár oldalon ellenőrizni tudod a kívánt termék darabszámát (amennyiben a készleten lévő termékek mennyisége több egynél), amennyiben javítani szeretnéd, írd be a helyes darabszámot és kattints a "frissítés" ikonra, ha törölni szeretnéd a terméket, kattints a mellette lévő "kuka" ikon alatt lévő piros X-re!

~Ha még nem vásároltál áruházunkban, regisztrálnod kell az oldalunkon, így a következő vásárlásnál nem kell megadnod a vásárlási adatokat. Amennyiben már visszatérő vásárlónk vagy, adataid megadásával továbbléphetsz.

~Az adatok megadását követően az "Tovább a megrendeléshez" gombra kattintva van lehetőség a szállítási és fizetési mód kiválasztására.

~A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheted a megvásárolni kívánt termék árát, várható szállítási költségét, illetve szállítási és számlázási adatokat, a rendelés ezen fázisában megjegyzést is küldhetsz a megrendeléseddel kapcsolatban. Amennyiben mindent rendben találtál, úgy küldd el rendelésed! Abban az esetben, ha valami hibát észlelsz a szállítási, vagy számlázási adatokkal kapcsolatban, akkor a rendelés elküldése előtt kérlek javítsd ki!

b) A  Tündérportéka Webáruházban történt rendeléssel a Vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket, az abban foglaltakat magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el, valamint tisztában van a rendelés menetével, a termék jellemzőivel és árával, a várható szállítási költségekkel.

c) A megrendelések feldolgozása folyamatosan, jellemzően munkanapokon 08.00 és 20:00 óra között történik. Megrendelés feladására a hét bármely napján, egész nap van lehetőség.

d) A Tündérportéka Webáruházban történő megrendelést az Eladó csak akkor tudja elfogadottnak tekinteni, ha a Vevő a megrendelő (pénztár) oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti, vagy az e-mail-ben történő megrendelés esetén, azokat maradéktalanul megadja. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Tündérportéka Webáruház üzemeltetője felelősséget nem vállal.

e.) Visszaigazolás: Minden rendelésről azonnali, késedelem nélküli e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően a megrendelő egy azonnali, késedelem nélküli, automatikus e-mailt kap a beérkezett rendelésről. A freemailes és yahoo-s e-mail címekről előfordul, hogy visszapattan az automatikus visszaigazolás. Lehetőség szerint, kérlek, gmailes fiókot adj meg kapcsolattartási e-mail címnek!

Az automatikus visszaigazolás után egy megerősítő kézi visszaigazolást is küldünk, hogy a termék valóban raktáron van-e, (ez technikai okok miatt nem mindig egyezik, pl. visszaküldött termékek, vásárokon értékesített, de a webáruházból még nem törölt termékek esetében). Ez a kézi visszaigazolás tartalmazza a szállítás várható időpontját is, a kézbesítési dátumot és a tényleges szállítási költséget. Automatikus visszaigazolás esetén kérlek ne utald még el a termék/ek árát, várd meg a kézi visszaigazolást is!

f) A megrendelés bármilyen módosításához a Vevő kérje az Eladó segítségét, a jelen Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségek bármelyikén. Az Eladó egyéb elfoglaltságai miatt a telefonos megkeresés helyett az e-mailben történő kommunikációt ajánljuk, javasoljuk.

g.) Az Eladó a megrendelés azonnali, késedelem nélküli visszaigazolásától számítva 2 munkanapon belül megkezdi a megrendelés teljesítését, amennyiben a kiválasztott termék készleten van. Ettől eltérő határidejű szállítást (pl. szabadság esetén) a weboldalon az oldalsávban illetve a Tündérportéka Facebook oldalán közöljük.

h) A kiválasztott termék készlet hiánya esetén az Eladó értesíti a Vevőt a szállítás várható időszakáról, illetve a megrendelés el/ vagy el nem fogadásáról, melyet a Vevő visszaigazolással két munkanapon belül vagy elutasít (eláll a vételtől), vagy elfogad (megerősíti vételi szándékát). Ilyen esetben (készlethiány esetén) a Vevő részéről a visszaigazolás elmulasztása a megrendeléstől való elállásnak minősül.

i) Az Eladó hangsúlyozottan felhívja a Vevő figyelmét, hogy hibásan vagy hiányosan megadott kapcsolattartási vagy szállítási adatok esetén a megrendelés teljesítése nem lehetséges. A hibásan vagy hiányosan megadott adatokból eredő károkért az Eladó nem vállal felelősséget. Hibás, hiányos és időben nem jelzett szállítási cím megadásából eredő újrapostázást csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén vagyunk hajlandóak újra postázni. Hiányosnak minősül pl. az a szállítási cím is, ahol munkahelyi címet adnak meg, de a munkahely neve nincs feltüntetve. Adatbeviteli hibák javítása: A rendelés során lehetőség van az adatbeviteli hibák technikai módosítására. Ha meg szeretnéd változtatni a rendelés során kosárba tett termék mennyiségét, azt a kosár tartalmának megtekintése után teheted meg. Ebben az esetben, a "Mennyiség" oszlopban a "db" előtti mezőbe kell beírni a termékre vonatkozó helyes rendelés darabszámát és a "frissítés" ikonra kattintva ezt elmenti. Amennyiben a kosárból törölni szeretnéd a terméket, az "kuka" ikon alatti sorban található piros X-re kattintva megteheted. A vásárló a rendelés során megadott személyes, szállítási és számlázási adatainak megváltoztatására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség, illetve regisztrált felhasználóink a személyes fiókjukba belépve adataikat bármikor módosíthatják. A rendelés leadása után észlelt adatbeviteli hibákról e-mail-ben is tájékoztathatsz minket, ebben az esetben a rendelés adatait a kérésednek megfelelően módosítjuk.

 

6) SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

a) Terméket az Eladó külföldre nem szállít. Szállítási címként kizárólag belföldi, Magyarországon létező cím adható meg.

b) A megrendelt áru kézbesítése és kiszállítása a Magyar Posta és futárszolgálata útján történik, amelyet Magyar Posta és az MPL futárszolgálat (Üzemeltetője: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. a továbbiakban MPL) hajt végre.

c) Áruházunkban előre utalással vagy bankban történő előre befizetéssel van lehetőséged fizetni. E-mailben való kérelem esetén igényelhető rózsaszín postautalványon történő előre fizetés is. Ez utóbbi fizetési opció a webáruházban történő rendelés esetén a fizetési lehetőségeknél nem kerül feltüntetésre, kizárólag előzetes vagy rendelés utáni egyeztetés és megbeszélés alapján kérhető.

Szállítási díjak (a termékek kiszállítása kizárólag előre utalásos fizetés esetén vehető igénybe. Csak Magyarországra szállítunk.):

  • MPL csomag (Vaterafutár MPL csomag 2 kg-ig) (borítékban, ajánlott levélként nem kézbesíthető, nagyobb vagy súlyban nehezebb termékek esetén), melyben a szükséges címirat nyomtatáshoz feladó hozzájárul a csomagszállítón e-mail címe és telefonszámának megadásához:

- várhatóan 2490 Ft

  • MPL csomagautomatába történő kézbesítés: A csomagautomata adatait a megjegyzésben PONTOSAN!!!!! tüntesd fel! (A csomagautomatás kézbesítéshez ÉLŐ ÉS PONTOS!!!!! telefonszám megadása szükséges, mert az automata nyitókódját SMS-ben küldik el a megadott telefonszámra.) (A hibás vagy nem élő telefonszám megadása miatti kézbesítés sikertelensége miatti csomag eladónak való visszaküldése és vevőnek történő újraküldés költsége a VEVŐT terheli!!! A hibás telefonszámok megadásából történő károkért az Eladó nem vállal felelősséget!) MPL csomagautomatába történő kézbesítés esetén egyeztetés szükséges (automata száma, helység, irányítószám, pontos cím házszámmal!). Amennyiben a rendszer felismeri a megadott adatokat, abban az esetben lehetséges ez a szállítási mód. Amíg megrendelésed után emailben nem kapsz tőlem e téren megerősítést, hogy a megadott automata adatai helyesek, a rendszer beazonosította, addig ez a szállítási mód függőben van, a visszaigazolás után válik elfogadottá. Amennyiben a csomag méretei a csomagautomata méreteit meghaladják (pl. nagy mandala esetén), ez a szállítási mód nem kérhető.

- várhatóan 1490 Ft. 

  • Postai ajánlott levélként (kis méretű borítékban, csomagolással együtt max. 2,4 cm vastagságig) elküldhető termékek esetén a szállítási költség előre utalásos fizetés esetén:

- várhatóan 1100 Ft,

  • Postai ajánlott levélként - postán maradó (kis méretű borítékban, a 2,4 cm vastagsági korlát nem vonatkozik rá) elküldhető termékek esetében a szállítási költség előre utalásos fizetés esetén:

- várhatóan 1100 Ft.

  • Mandalás könyv szállítási díja előre utalás esetén (1db könyv): 1800 Ft. Több darab könyv rendelése esetén csomagként történő szállítási mód lehetséges!
  • Letölthető (pdf) termék esetén nincsen szállítási költség (tényleges postázás nem történik, a Vevő a terméket e-mailben kapja meg).

A szállítási mód kiválasztásánál kérlek, vedd számba a vásárolt termékeket! Ha az általad választott szállítási díjak nem felelnek meg a valóságnak (tehát pl. egy 40 x 40 cm-es mandala nem adható fel ajánlott levélként, csak csomagként), akkor a visszaigazolásban erre felhívjuk figyelmedet. Ha a javított szállítási díjjal nem értesz egyet, jogod van elállni a vásárlástól.

Több kategóriában találhatók BEDUGÓS FAJTA LÓGÓS FÜLBEVALÓK (polymer clay, fluid art)! Ezeknek a postázása sima ajánlott levélként nem lehetséges a méretkorlátok miatt (vastagság max. 24 mm lehet). Ha ilyen jellegű fülbevalót rendelnél, kérlek, más postázási módot válassz! Köszönöm!

I.) A futárszolgálat és postai kézbesítők útján történő kiszállítást a Magyar Posta és az MPL végzi a saját üzletszabályzatában foglaltaknak megfelelően, amely megtalálható a cégek honlapján a www. posta. hu internetes címen.

II.) A szállítás megkezdésének napján a Vevőt Eladó e-mailben értesíti a csomagok feladásáról és várható átvételi dátumáról. A postai futárszolgálat a csomagot általában 24-48 órán belül a címre szállítja.

III.) A küldeményt a futárszolgálat a Vevőnek (a Címzettnek), illetve az egyéb jogosult átvevőnek személyes átadással kézbesíti. A Címzetten kívüli egyéb jogosult átvevőnek tekintendő a meghatalmazott, a helyettes átvevő és a közvetett kézbesítő. A jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság és egyéb szervezet részére címzett küldemény átvételére különösen a Szervezet azon vezetője, vezető tisztségviselője jogosult, aki képviseleti jogosultságát az MPL Általános Szerződési Feltételeiben felsorolt okiratokkal igazolni tudja.

IV.) A futárszolgálat általi kézbesítés munkaidőben, 8 és 16 óra között történik. Ezért a Vevő szállítási címként napközbeni (lakcímtől eltérő esetben például munkahelyi címet (a munkahely nevével együtt!) és átvevő nevet) adjon meg. Amennyiben a címzett várhatólag nem tudja a csomagot napközben átvenni, megteheti a postahivatalban.

V.) A Címzettnek a küldemény átvételét aláírásával, nevének nyomtatott betűvel való kiírásával, - nem természetes személy Címzett esetében - a Címzett nevének feltüntetésével és a Címzett nevében átvevő személy nevének nyomtatott betűvel való kiírásával. A Küldemény kézbesítését a Címzett a csomagszámmal azonosítható kézbesítési bizonylaton aláírásával erősíti meg.

VI.) A küldemények kézbesítésének meghiúsulása

Ha a küldemény kézbesítése egymást követő két munkanapon nem járt sikerrel, az MPL írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a küldemény az MPL által megadott postára kerül, ahol a küldemény még a postai értesítőben megjelölt időintervallumon belül átvehető az értesítés és a személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával. Ha ez az időszak letelik, a küldemény visszaszállításra kerül az Eladóhoz.

VII.) A küldemény átvevője köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a futárszolgálatnak haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

VIII.) Utánvét esetén (jelenleg ez a fizetési mód nem választható) a küldeményt kizárólag az Eladó által megjelölt értékének kifizetése ellenében szolgáltatja ki a futár a Címzett részére.

IX.) Panasz előterjesztésére a futárszolgálat felé a Címzett is jogosult, illetve azok meghatalmazottai. Panasznak az olyan bejelentés minősül, amelyben a Címzett állítja, hogy a futárszolgálat által nyújtott Szolgáltatás vagy a futárszolgálat alkalmazottjának munkavégzése részben vagy egészben nem felel meg a jogszabályi előírásokban, illetve a futárszolgálat Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak.

X.) A panaszt a futárszolgálat felé szóban, vagy írásban (levélben, faxon vagy e-mailen) kell bejelenteni. A panaszbejelentésre a futárszolgálat a lehető legrövidebb időn, de legkésőbb a panasz beérkezésétől számított harminc (30) napon belül írásban válaszol. Egy alkalommal, a panaszos egyidejű értesítése mellett, ez a határidő meghosszabbítható harminc (30) nappal.

XI.) Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt az Eladónak nem áll módjában elfogadni.

XII.) A Vevő a csomag sértetlensége esetén nem kérheti a futártól a csomag bontását és tartalmának tételes átadását.

XIII.) A Vevő hibájából át nem vett küldemények szállítási és visszaszállítási díja a Vevőt terheli, ezért az Eladó nyomatékosan felhívja a Vevő figyelmét, hogy csak akkor adja le megrendelését, ha annak átvételét, illetve utánvét esetén a megrendelés összegének kifizetését az átvételkor biztosítani tudja. Munkahelyi szállítási cím esetén a munkahely megnevezésének feltüntetése kötelező, ennek nem jelzése a Vevő hiábájának tekintendő, a munkahely nevének megadása nélkül - tapasztalat alapján - a posta a kiszállítást nem végzi el, a küldeményt visszaküldi az Eladónak.

XIV.) A Webáruház programja a megrendelés feladása előtt tájékoztatja a Vevőt a várható szállítási költségről. A szállítás pontos összegéről az Eladó a megrendelés visszaigazolásában is tájékoztatja a Vevőt.

XV.) Fizetés az áru futártól történő átvételekor (Utánvét) (Jelenleg ez a fizetési mód webáruházunkban nem vehető igénybe)

XVI.) Fizetés banki előre utalással választása esetén az áru futárszolgálatnak történő átadása eladó részéről abban az esetben történik, ha a vételár és a szállítási költség beérkezése bankszámlánkra megtörtént és az rajta megjelent.

XVII.) Vevő a vételárat 3 napon belül utalja el Eladó részére. Eladó ennyi ideig a rendelt és készleten lévő terméket Vevő részére félreteszi. Ha az utalás 3 munkanapon belül nem történt meg, a rendelés semmisnek tekintendő. Eladó a terméket újra áruba bocsátja, a webáruházban elérhetővé teszi. 3 napon túl való utalás előtt, ha a Vevő még igényt tart a termékre, Vevő egyeztessen Eladóval, hogy a rendelt termék még raktáron van-e, azt nem rendelte-e meg más. Ha Vevő a termékre igényt tart, a termék árát elutalta, a rendelés ismét érvényesnek tekintendő.

 

7) A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

a) Az Eladó a megrendelt termékeket kiszámlázza és kiszállítja. A megrendelés nem automatikus, hanem kézi visszaigazolásának elfogadásával a Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a megrendelt áru visszaigazolt árát, valamint a szintén visszaigazolt szállítási költséget köteles kifizetni.

b) Elállási jog: A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett termékek teljes összegét haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni. A szállítási díjak visszafizetése a Tündérportéka Webáruházban nem lehetséges. Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot írásban vagy elektronikusan az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postázási cím: Winklerné Vámosi Nóra H-8060 Mór, Rákóczi Ferenc u. 41.

Email cím: winklerne.nora@gmail.com

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, innen tölthető le. Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, vagy email-en keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Tündérportéka.hu címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül).

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Az Eladó jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Az Eladó visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek élhet a vásárló az elállási joggal.

A termék postai úton történő visszajuttatása esetén az Eladó a postára adás időpontját veszi figyelembe, a terméket a Vevő feltétlenül ajánlott küldeményként (célszerűen tértivevényesen) adja fel, így tudja igazolni a postára adás keltezését. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat az Eladónak nem áll módjában átvenni!

Elállási jog nem érvényesíthető az online formában (pl. pdf, oktatóvideó, tananyag) már e-mailben kiküldött szellemi termékek esetében.

 

8) JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

a) A Tündérportéka Webáruházban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre.

b) Az Eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági és jótállási időt vállal.

c) Az Eladó a vásárláskor a hibás teljesítés esetén szavatossági felelősséggel tartozik (Ptk. 305.§). Az Eladó a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék, fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata, vagy kezelése miatt keletkezett (Ptk. 248. §).

d) Az Eladó jótállásra, szavatosságra és a fogyasztói kifogások intézésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szabályai az irányadók.

e) Az Eladó, ha a Vevő igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül értesíti a fogyasztót.

1) A vásárlók kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási igényérvényesítésére vonatkozó jogai általában

a) A Vevőt a Tündérportéka.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő elsősorban - választása szerint – kijavítást, vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági, vagy jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az Eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági, vagy jótállási jog teljesítésével a Vevőnek okozott kényelmetlenséget. Az Eladó törekedik arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül, a Vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezze. Ha a Vevő sem a kijavítást, sem a kicserélést nem kérte, vagy az Eladó a kicserélést illetve a kijavítást nem vállalta, vagy e kötelezettségének a fenti határidőn belül nem tud eleget tenni a vevő - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől., végső esetben. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

b) Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a termékszavatossági jogoddal?

Ingó dolog (termék) hibája esetén – választásod szerint – az előző pontban meghatározott jogod vagy termékszavatossági igényedet érvényesítheted.

Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igényed alapján?

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

2) Szavatossági határidők

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényed?

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmed, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogod már nem érvényesítheted.

Kivel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényed?

A Vevő a Tündérportéka.hu webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Tündérportéka.hu webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már köteles vagy bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényed?

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Vevő a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheted.

3) A Jótállás

a) Az Eladó a fogyasztói szerződés keretében értékesített egyes jogszabályban rögzített fogyasztási cikkekre kötelező, ettől eltérő egyes termékekre szerződéses jótállási kötelezettséget vállal, mely a részletes termék ismertetőben van feltüntetve. Fogyasztói szerződésnek minősül az a szerződés, amely a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból szerződést kötő személy (fogyasztó) és olyan személy (eladó) között jön létre, aki a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.

b) Az Eladó jótállási kötelezettsége az általa forgalmazott tartós fogyasztási cikkek körére terjed ki (az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt cikkek).

c) A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. Fogyasztónak minősül a Vevő, ha a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból köti.

d) A jótállás időtartama általában egy év, ettől eltérő időtartam a termék részletes termék ismertetőjében van feltüntetve. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vevő részére történő átadása napjával kezdődik.

e) Ha a Vevő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt (feltéve, ha az lehetséges), az Eladó nem hivatkozhat arra, hogy a kicserélés másik szavatossági igény (kijavítás) teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

4) Szavatossági, jótállási igények bejelentésére, intézésére vonatkozó szabályok

a) A Vevő szavatossági, jótállási igényét az Eladó elérhetőségein (cím, email cím) írásban jelentheti be, és ott intézheti.

b) Ha a fogyasztónak minősülő Vevő szavatossági igényt érvényesít az Eladóval szemben, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vevő az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot bemutatja.

c) Az Eladó a Vevő kifogásáról, szavatossági vagy jótállási igényéről köteles jegyzőkönyvet felvenni, amelyben az alábbiakat köteles a vállalkozásának rögzíteni:

1. fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak kezeléséhez a rendeletben meghatározottak szerint.

2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog

3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját;

4. a hiba bejelentésének időpontját;

6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni 7. az (5) 1 bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény megnevezését, vételárát; rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog

• A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is

• A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani;

- Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

• A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

• A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

d) Az árut javításra, vagy cserére az Eladó Vevőszolgálatán, annak nyitvatartási idejében elismervény ellenében kell átadni. Az elismervényen fel kell tüntetni a Vevő nevét, címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a Vevő a kijavított árut átveheti.

• Amennyiben a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről.

e) A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket – az Eladót terhelik.

f) A jótállás körébe tartozó termékek vonatkozásában a 151/2003. Kormányrendelet 6. § (1) bekezdés szerint a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani.(A Tündérportéka.hu webáruházban ilyen termék nem vásárolható.)

A (2) bekezdés pedig kimondja, ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. Az e kategóriába tartozó termékek kivételével a jótállás körébe tartozó szállítási és továbbítási költségek a Vevőt terhelik.

Szavatossági igény esetén kérheted a termék javítását. (Mivel nagyrészt egyedi termékekről van szó, ezért cseréje a legtöbb esetben nem lehetséges.) A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény akciós termékek esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, kivéve ha ajánlatunkban a leértékelés oka a minőségi hiba volt, amely tényt a terméklapon a vásárló tudtára hoztuk.

Amennyiben eltérést észlelt a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérlek, feltétlen jelezd e-mailben. Kérlek, a számlát minden esetben őrizd meg a jövőbeni későbbi reklamációkhoz!

Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése kizárólag az eredetileg kiállított számla Eladóhoz történő visszajuttatása esetén lehetséges.

 

9) ÉSZREVÉTEL, INFORMÁCIÓKÉRÉS, PANASZRENDEZÉS

a) A Vevő észrevételével, tájékoztatás kérési igényével az Eladó Vevőszolgálatához fordulhat a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott elérhetőségeken.

b) Az írásban elküldött Vevői panaszra legkésőbb 30 napon belül köteles az Eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni.

c) Az Eladó Vevőszolgálatán közölt szóbeli panaszt az Eladó haladéktalanul kivizsgálja, és ha nem fogadja el a Vevő igényét, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni.

d) Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

• Felhasználó az Eladó tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Winklerné Vámosi Nóra 8060 Mór, Rákóczi Ferenc u. 41.

Telefonszám: +36 20 347 2993

Email cím: winklerne.nora@gmail.com

• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: Fax: +36-1-391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el http://www.nfh.hu

• A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület

Neve: Fejér Megyei Békéltető Testület, Székhelye: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság Háza

Postai címe: ugyanaz.

Tel: 22/510-310 Fax: 22/510-312

 

ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM:

Fogyasztói jogviták esetén lehetőség van az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azt azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

10) HÍRLEVÉL, REKLÁM CÉLÚ ÜZENET

Hírlevélre feliratkozottaink adatait etikusan, a jogszabályoknak megfelelően kezelem.

A hírlevélre feliratkozottak adatainak kezeléséről bővebben az Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatsz.