Szállítási és fizetési információk

a) Terméket az Eladó külföldre nem szállít. Szállítási címként kizárólag belföldi, Magyarországon létező cím adható meg.

b) A megrendelt áru kézbesítése és kiszállítása a Magyar Posta és futárszolgálata útján történik, amelyet Magyar Posta és az MPL futárszolgálat (Üzemeltetője: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. a továbbiakban MPL) hajt végre.

c) Áruházunkban előre utalással van lehetőséged fizetni. E-mailben való kérelem esetén igényelhető rózsaszín postautalványon történő előre fizetés is. Ez utóbbi fizetési opció a webáruházban történő rendelés esetén a fizetési lehetőségeknél nem kerül feltüntetésre, kizárólag előzetes vagy rendelés utáni egyeztetés és megbeszélés alapján kérhető.

Szállítási díjak (a termékek kiszállítása kizárólag előre utalásos fizetés esetén vehető igénybe):

  • MPL csomag 1. (vaterafutár MPL csomag 2 kg-ig) (borítékban, ajánlott levélként nem kézbesíthető, nagyobb vagy súlyban nehezebb termékek esetén), melyben a szükséges címirat nyomtatáshoz feladó hozzájárul a csomagszállítón e-mail címe és telefonszámának megadásához:

- várhatóan 1190 Ft

  • MPL csomag 2. (sima MPL csomag 2 kg-ig) (borítékban, ajánlott levélként nem kézbesíthető, nagyobb, vagy súlyban nehezebb termékek esetén) a szállítási költség előre utalásos fizetés esetén:

- várhatóan 1490 Ft,

  • Postai ajánlott levélként (kis méretű borítékban, csomagolással együtt max. 2,4 cm vastagságig) elküldhető termékek esetén a szállítási költség előre utalásos fizetés esetén:

- várhatóan 450 - 550 Ft között,

  • Postai ajánlott levélként - postán maradó (kis méretű borítékban, a 2,4 cm vastagsági korlát nem vonatkozik rá) elküldhető termékek esetében a szállítási költség előre utalásos fizetés esetén:

- várhatóan 450 Ft.

  • Mandalás könyv szállítási díja: 780 Ft
  • 20000 Ft érték feletti megrendelések szállítása ingyenes, a szállítási költséget magunkra vállaljuk.

A szállítási mód kiválasztásánál kérlek, vedd számba a vásárolt termékeket! Ha az általad választott szállítási díjak nem felelnek meg a valóságnak (tehát pl. egy 40 x 40 cm-es mandala nem adható fel ajánlott levélként, csak csomagként), akkor a visszaigazolásban erre felhívjuk figyelmedet. Ha a javított szállítási díjjal nem értesz egyet, jogod van elállni a vásárlástól.

I.) A futárszolgálat és postai kézbesítők útján történő kiszállítást a Magyar Posta és az MPL végzi a saját üzletszabályzatában foglaltaknak megfelelően, amely megtalálható a cégek honlapján a www.posta.hu internetes címen.

II.) A szállítás megkezdésének napján a Vevőt Eladó e-mailben értesíti a csomagok feladásáról és várható átvételi dátumáról. A postai futárszolgálat a csomagot 24 órán belül a címre szállítja.

III.) A küldeményt a futárszolgálat a Vevőnek (a Címzettnek), illetve az egyéb jogosult átvevőnek személyes átadással kézbesíti. A Címzetten kívüli egyéb jogosult átvevőnek tekintendő a meghatalmazott, a helyettes átvevő és a közvetett kézbesítő. A jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság és egyéb szervezet részére címzett küldemény átvételére különösen a Szervezet azon vezetője, vezető tisztségviselője jogosult, aki képviseleti jogosultságát az MPL Általános Szerződési Feltételeiben felsorolt okiratokkal igazolni tudja.

IV.) A futárszolgálat általi kézbesítés munkaidőben, 8 és 16 óra között történik, jellemzően általában délelőtt. Ezért a Vevő szállítási címként napközbeni (lakcímtől eltérő esetben például munkahelyi címet és átvevő nevet) adjon meg. Amennyiben a címzett várhatólag nem tudja a csomagot napközben átvenni, megteheti a postahivatalban.

V.) A Címzettnek a küldemény átvételét aláírásával, nevének nyomtatott betűvel való kiírásával, - nem természetes személy Címzett esetében - a Címzett nevének feltüntetésével és a Címzett nevében átvevő személy nevének nyomtatott betűvel való kiírásával. A Küldemény kézbesítését a Címzett a csomagszámmal azonosítható kézbesítési bizonylaton aláírásával erősíti meg.

VI.) A küldemények kézbesítésének meghiúsulása

Ha a küldemény kézbesítése egymást követő két munkanapon nem járt sikerrel, az MPL írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a küldemény az MPL által megadott postára kerül, ahol a küldemény még 10 napon keresztül átvehető az értesítés és a személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával. Ha ez az időszak letelik, a küldemény visszaszállításra kerül az Eladóhoz.

VII.) A küldemény átvevője köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a futárszolgálatnak haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

VIII.) Utánvét esetén (jelenleg ez a fizetési mód nem választható) a küldeményt kizárólag az Eladó által megjelölt értékének kifizetése ellenében szolgáltatja ki a futár a Címzett részére.

IX.) Panasz előterjesztésére a futárszolgálat felé a Címzett is jogosult, illetve azok meghatalmazottai. Panasznak az olyan bejelentés minősül, amelyben a Címzett állítja, hogy a futárszolgálat által nyújtott Szolgáltatás vagy a futárszolgálat alkalmazottjának munkavégzése részben vagy egészben nem felel meg a jogszabályi előírásokban, illetve a futárszolgálat Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak.

X.) A panaszt a futárszolgálat felé szóban, vagy írásban (levélben, faxon vagy e-mailen) kell bejelenteni. A panaszbejelentésre a futárszolgálat a lehető legrövidebb időn, de legkésőbb a panasz beérkezésétől számított harminc (30) napon belül írásban válaszol. Egy alkalommal, a panaszos egyidejű értesítése mellett, ez a határidő meghosszabbítható harminc (30) nappal.

XI.) Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt az Eladónak nem áll módjában elfogadni.

XII.) A Vevő a csomag sértetlensége esetén nem kérheti a futártól a csomag bontását és tartalmának tételes átadását.

XIII.) A Vevő hibájából át nem vett küldemények szállítási és visszaszállítási díja a Vevőt terheli, ezért az Eladó nyomatékosan felhívja a Vevő figyelmét, hogy csak akkor adja le megrendelését, ha annak átvételét, illetve utánvét esetén a megrendelés összegének kifizetését az átvételkor biztosítani tudja.

XIV.) A Webáruház programja a megrendelés feladása előtt tájékoztatja a Vevőt a várható szállítási költségről. A szállítás pontos összegéről az Eladó a megrendelés manuális, kézi visszaigazolásában is tájékoztatja a Vevőt.

XV.) Fizetés az áru futártól történő átvételekor (Utánvét) - (jelenleg ez a fizetési mód webáruházunkban nem vehető igénybe) A Vevő a kiszállított küldemény ellenértékét, a szállítási díjat és az utánvét költségét a futárnak készpénzben, egy összegben köteles megfizetni. Ebben az esetben a kézbesítés kizárólag az ellenérték kifizetése és a futár kiszállítási bizonylatának aláírása (átvétel igazolása) után történik meg. Az utánvét költségét a szállítási díj tartalmazza, ez - a fentebb lévő szállítási díjaknak megfelelően a Vevőt terheli, amely mértékéről a Webáruház fizetési rendszere és a megrendelés visszaigazolása ad tájékoztatást.

XIV.) Fizetés banki előre utalással választása esetén az áru futárszolgálatnak történő átadása eladó részéről abban az esetben történik, ha a vételár és a szállítási költség beérkezése bankszámlánkra megtörtént, vagy a befizetés megtörténtéről szóló igazolást megkaptuk.